S láskou Rosie

27.02.2015 22:44

Moje 1. recenze na této stránce bude o 1. knížce, kterou jsem v roce 2015 přečetla. Byl to román S láskou Rosie od Cecelie Ahern. Někteří ho znají pod názvem Na konci duhy (myslím). 

Kniha byla napsána velice zvláštně, a to v emailech, dopisech, přáníčkách a zprávách. Ale přece jenom se mi četla dobře. Je to román. Takže nelze čekat nic napínavého, ani překvapujícího. Například: Je už z anotace knihy jasné, že Alex a Rosie skončí spolu. Jen jsem byla krapet udivená, že až po 40i letech, co se znají. Navíc byla autorka částmi velice předviditelná. Ze začátku trvá, než si člověk zvykne na styl psaní autorky a na časový průběh :) Je to něco uplně jiného, než jsem zvyklá číst, ale přesto jsem knihu přečetla během pár dnů. Rozhodně stojí za přečtení. Ovšem ti, kdo radši věčnou akci a napětí, pro ty to nebude :) Stejnak ale zkuste dát knize šanci, stejně jako já :) a nelituji ;)

♡Diamond♡